Blog nou!!! M-am mutat!

Dragii mei,

În primul rând, vă mulțumesc pentru că îmi citiți rânduri, gânduri și bucăți de suflet. Vă mulțumesc pentru că fără de voi blogul meu nu ar fi ajuns ceea ce e astăzi, fără voi eu nu aș fi fost omul care să își dea silința să dea o formă trăirilor pe care să le devoreze alții. M-am străduit să trăiesc frumos, să inspir și să ofer alinare unor suflete însetate după fericire. Am rupt bucăți din sufletul meu pentru a pansa alte suflete. Am vrut să ajut, să motivez, să încurajez. Știu că sunt mulți care au trăit experiențe asemănătoare, mulți care se regăsesc în ceea ce scriu și le sunt datoare să le prezint speranța și încrederea că soarele răsare mai strălucitor după fiecare furtună.

Am mutat casa gândurilor mele pe alexandracalinoiu.ro . Am rămas aceeași Olteancă în Deplasare. Ba nu! Acum călătoresc mai mult și trăiesc mai intens, acum sunt mai optimistă și privesc lucrurile altfel, acum mă bucur mai mult de viață.

Dacă doriți să îmi fiți în continuare alături, vă invit pe noul meu blog. Dacă vă abonați la email, o să fiți primii care primesc articolele imediat cum le scriu. Aștept să ne citim în continuare…rânduri, vieți, povești!

Cu drag,

A voastră Olteancă în Deplasare!

Lasă un răspuns

